Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Solekan Dan Manicure
26 Nov 2012 • 7:08 PG • 0 comments

Okay blog dah bersarang. Fuhhhh :3 Cuti sekolah borinnn right? Minggu lepas tak borin sangat sebab aku join program KTB kat Giatmara. Best sangat. Aku jumpe kawan lame Anis Farhana. Aku belajar solekan dengan manicure. Hari pertama kami dapat kakak angkat. Name kakak angkat aku kak ija :) Ehh name penuh tak tnye. Hahaha biarlah. First day semua malu nak tegur. Aku yg mulut bising pun diam. Time start nak makeup tu mula dah bising. Aku tak rapat sangat dengan kak ija. Aku rapat dengan kak lin. Sorry akak sebab selalu gaduh dengan akak. Hahaha best kacau akak. Aku tunjuk gambar jelaa k. Taktau nak tulis ape ni. Otak blank off. Hee :D


Ni anis. Tu muka dia aku yg makeup kan. Hahaha simple right? Hari pertama dah kene puji. Alhamdulilah Hahaha.










 




 


 Tu muka aku makeup. Err asal hodoh? -.- Ignore it. Aku tak suke makeup sebenar nye. Tahpape right? E!

Ni kak lin :) Adopt sister Anis. Hahaha sorry selalu tepuk akak. Akak best!

Ni cikgu Siti cakap kembar. Hahaha muka sama ke? Ahh biarkan. Dia kawan aku :)

Okay fake je tu -.- Hahaha tu lukisan Anis. Pinjam untuk gambar :)

Ni geng aku. Hahaha aku je gila camera. Okay i see -.-

Kuku aku dengan anis. Tengah kering kan time ni. Menyerlah sangat warna nye.

Pagi-2 makan chocolate. Kcunn :) Gemuk aku cegini.

Okay ni tema bersantai -.- Hahaha aku over!

Ni geng full aku. Seronok sangat! Btw sorry kadang-2 aku sombong dengan kome. Hahaha kak lin dengan kak ijaa THE BEST :)



K lah itu jee nak tunjuk. Byee you all :)

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Fatin Kamal. 15 y/o. PMR Candidates. Hey i was taken by Nazirul Mubin ;) « Go back to entries
« It's me!
« Klik!
«




Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Fatin Farahin
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google