Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Mereka :)
28 Sep 2012 • 7:03 PG • 0 comments

Hi people :-D okay let's began. Tadi online twitter. Ingat kan nothing yang best. Tapi oleh kerane kegilaan kami terase keseronok kan di situ. New Generation :-)
                                                                         
    okay ayat pmr akan sering keluar dari mulut aku sebab aku takut nak jawab pmr nanti. Lagi beberape hari aku akan 'berperang'. Kawan-2 aku tuu semua busy belajar. Aku? Okay masih merangkak nak mencari buku. Arghhhh! Btw thanks kat kawan kelas sebab ajar aku matematik yang tersangat rumit tu. Aku rase macam blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -.- Cikguu thanks jugak sebab tak jemu ajar semate mate nak bagi ayat 'lulus' tuu ada dalam keputusan tu nanti. Kertas latihan yang cikgu bagi tuu semua dah di simpan dengan rapi dalam lima buah fail yang berasingan untuk tatapan minggu hadapan. Awesome right ;-) Abah jugak thanks sebab selalu bagi ceramah kat anak mu ini. Ehh kakak aku jauh kat tempat lain. So dia jarang bagi motivasi kat aku. Btw thanks juagk :-) Kat Batman pun same. Terime kasih sebab hari-2 suruh kite belajar kan awak <3 Insyaallah andai ada usahe pasti ada kejayaan ye dak :-P Byeeeeee.

                                                         

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im Fatin Kamal. 15 y/o. PMR Candidates. Hey i was taken by Nazirul Mubin ;) « Go back to entries
« It's me!
« Klik!
«




Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Fatin Farahin
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google